5 powodów, dla których warto zainwestować w urządzenie wielofunkcyjne
W każdym biurze znajdziemy sprzęty takie jak drukarki, kopiarki czy skanery. Zamiast zaopatrywać firmę w każde z nich osobna, można zainwestować w urządzenie wielofunkcyjne. To rozwiązanie korzystne z wielu powodów – a oto pięć najważniejszych.
Urządzenie wielofunkcyjne, czyli sprzęt łączący w sobie funkcje drukarki, kopiarki i skanera, ma następujące zalety:
Możliwość wykonywania różnych czynności. Jeden sprzęt, wiele różnych zadań. Jedni będą potrzebowali wydruków, inni będą chcieli skopiować dokumenty, jeszcze inni zeskanować je, aby mieć dostęp do nich w formie elektronicznej. Urządzenie wielofunkcyjne spełni potrzeby każdego użytkownika.
Oszczędność miejsca. Zamiast trzech maszyn – jedna. To rozwiązanie praktyczne i wygodne, nawet gdy w biurze nie narzeka się na za małą ilość miejsca. Jedno zgrabne urządzenie będzie miało znaczną przewagę także z estetycznego punktu widzenia.
Niższe koszty eksploatacyjne. Konserwacja i przeglądy techniczne trzech urządzeń z pewnością będą kosztowały firmę więcej niż dbanie o jedno, które spełnia funkcje ich trzech. (Czytaj również: Urządzenia wielofunkcyjne Ricoh – oszczędność czasu i pieniędzy)
Mniejsze ryzyko awarii. Inwestując w nowoczesny, wysokiej klasy sprzęt, minimalizujesz ryzyko niepowodzeń podczas jego pracy.
Łatwa obsługa. Urządzenia wielofunkcyjne nowej generacji działają bardzo intuicyjnie i mają funkcje, które pozwalają na usprawnienie prac biurowych. Dzięki maksymalnym uproszczeniom i stałemu dostosowywaniu funkcjonalności do potrzeb, żaden użytkownik nie będzie miał problemu z obsługą urządzenia.
Jeśli szukasz najbardziej praktycznego i optymalnego rozwiązania dla swojej firmy w kwestii sprzętów biurowych, polecane przez nas urządzenia wielofunkcyjne Ricoh z pewnością wzbudzą Twoje zainteresowanie, gdy poznasz je bliżej. Zapraszamy do kontaktu w celu zapoznania się z ofertą!