Czy zamiast kupować urządzenie nie lepiej jest wydzierżawić ??? Wydzierżawiając u nas osiągniesz dodatkowe korzyści takie jak:
- płacisz tylko za wykonane kopie
- bezpłatne dostawy części i materiałów eksploatacyjnych
- całość opłat za kopie stanowi koszt uzyskania przychodu
- zawsze sprawne i działające urządzenie
- brak konieczności długookresowej amortyzacji urządzeń
Dzierżawa polega na opłacaniu co miesiąc abonamentu za wykonane wydruki nie angażując środków własnych na zakup urządzeń. W abonamencie zawarte są określone wcześniej środki do wykorzystania na wydruki kolorowe i czarno-białe.
Główne korzyści jakie daje dzierżawa:
- obniżenie podatku dochodowego - rata dzierżawna stanowi koszt uzyskania przychodu
- zawsze sprawne urządzenie dające najwyższej jakości kopie
- lepsze planowanie wydatków na obsługę sprzętu biurowego
- bezinwestycyjne pozyskanie urządzeń najlepiej dopasowanych do aktualnych potrzeb.
Oferta dzierżawy urządzeń jest szczególnie korzystna, jeżeli firma ma ograniczone środki inwestycyjne, a potrzeby drukowania, kopiowania i skanowania są mocno rozbudowane. Nie ma potrzeby zawierania kłopotliwej umowy leasingowej ani obarczania się sporym wydatkiem na zakup.
Kiedy firma decyduje się na dzierżawę ?
- firmy nie stać na jednorazowe wyłożenie dużej kwoty pieniędzy na zakup, ma jednak znaczne potrzeby w zakresie powielania dokumentów i zmuszona jest do korzystania z usług specjalistycznych firm i ponoszenia w związku z tym pewnych kosztów
- firma nie ma potrzeby kopiowania dokumentów, a w każdym razie nie na tyle, aby musieć kupować urządzenie kopiujące; jednak zdarzają się co roku takie okresy (od kilku dni do kilku tygodni), w których, z powodu ważnego zlecenia, kopiarka staje się niezbędnym narzędziem pracy.
- firma nie zna branży kopiarkowej - nie wie, jakie urzadzenie wybrać, nie chciałaby ponościć kosztów zwiazanych z zakupem, tonerami, konserwacją, naprawami, a jedynie płacić opłatę związaną z ilością wykonanych kopii i szybką reakcja serwisu.
- w większości firm działających w Polsce przynajmniej kilka razy w miesiącu (często kilka razy w ciągu dnia) istnieje potrzeba wielokrotnego kopiowania dokumentów
- początkowo, gdy nasze potrzeby nie są wysokie, kopiowanie zlecamy innej firmie - zwykle za dość wysoką kwotę. Gdy jednak miesięczne kwoty kopiowania zaczynają dość mocno obciążać nasz budżet, zaczynamy rozważać zakup własnego urządzenia kopiującego, chcąc w ten sposób nie tylko ograniczyć koszty działalności, ale również uprościć proces kopiowania (mając pod ręką kopiarkę - możemy z niej skorzystać dosłownie w każdej chwili). Tu jednak napotykamy barierę w postaci ceny - solidne i ekonomiczne urządzenia, w których koszt kopii jest poniżej 5 gr. są dużo droższe od najprostszych modeli dostępnych często prosto "z półki sklepowej" w dużych marketach - jednak koszt kopii w nich jest porównywalny lub wyższy od ceny kopii na punktach usługowych
- napotykamy więc problem dużego kosztu zakupu urządzenia - co zatem zrobić ? Można zakupić takie urządzenie w leasingu, jednak dla wielu firm koszt miesięcznej raty jest nadal zbyt wysoki
- rozwiązaniem jest wtedy dzierżawa urządzenia, która daje nam czasowe użytkowanie kopiarki, w zamian za zapłatę za wykonane kopie, co jest wyjątkową okazją biorąc pod uwagę cenę kopii np.: 5 gr. (netto), czyli 1/3 ceny kopii w większości punktów ksero
Jeżeli chcą Państwo dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty prosimy o KONTAKT z nami.